Merhaba kızlar bebeğim beşiğinde yatmıyor benım yanımda yatmk ıstıyor ama bende korkuyorum uyku halı sonucta bide eşimde koltukta yatıyor bole olunca o sorun degılde bişey olur düye korkuyorum cok hareketli bi bebek benımde uykum agır şaştım kaldım beşiğe koyduğum an beş dk gecmeden uyanıyor 3 aylık bu arada bu durumu yaşayıp care bulan var mı