Elvn94 1 yasina girecek evde hangisiyle daha cok vakt gecirir szce hangisini alayim salincak alip bindrsem mi yoksa aktivite masasi alip onla mi oynatsam
SedaMeyra Elvn94 ben salıncak alırdım suan disari a cikamiyorken. Aktivite masası da iyi lakin cocuk onla saatlerce oynamaz
GUBILIK Elvn94 benim oglum salincak sevdalisi. 35-40 tlye almistim ahsap. aktivite masasinin yuzune bakmaz
ErvaMuhammedAli16 Elvn94 Bence salıncak kesinlikle 🎡🎈Bizde ikisi de var en çok salıncak ta vakit geçiriyoruz 🎀🎀
Merveazra SedaMeyra salincagi nerden aldiniz acaba? Markasi falan var mi? Yardimci olabilirseniz cok sevinirim😌
Melek22 Elvn94 bencede salıncak huzuzlandigi zaman salıncağa biner ama aktivite masası ile oynamaz co uklar cabuk huy değiştiği ama salıncağın verdiği mutluluk onlar için hep aynıdır oyuncaklardan oyuncaklardan cabuk sıkılırlar
SedaMeyra Merveazra e bebektwn almistim gecen yaz 250 tl ye siyah büyük tenteli bir salincak markasini hatirlayamadim 4 yasa kadar kullanimi uygun
ebrarin_annesi Elvn94 ikiside var bir isim oldugu zman salincaga kemerini takip tv karsisina koyuyorum oyla biraz oyalaniyor. Hosuna gidiyor. Aktivite masasiyla da oynasiyor ama cabuk sklyor . Bence salıncak daha iyi olur diye dusunuyorum.
Deletedmom278 Elvn94 Aktivite masası daha iyi ama şu durumda parka olan özlemden kaynaklı salıncak alınabilir.
MarlaSinger Elvn94 ya salıncak tehlikeli siz bilirsiniz. Geçen babası kızımı sallarken düştü. Bağlı değildi pusetinde sallıyordu. Çok ciddi bi olay yaşadık düşünce baya kötü oldu. Hastaneye gittik. Tavsiyem sallamalı şeyler almayın.
MarlaSinger Ayar kalkmaya çalışır, bi an kemerini bağlamayı unutursunuz çok riskli yine de siz bilirsiniz
GUBILIK Rrraaaiiinnn https://www.epttavm.com/item/82758656_ahsap-bebek-salincagi-hamak-besik-cocuk-oyun