Balannesi korkudan daha çok üşütür diye yikamiyoruz aslinda sicak su açar nefesini ama yikamadik hiç. Serum fizyolojikten çok korkuyor elime aldigim anda basiyor cigligi ama yapincada aciliyor nefesi rahatliyor birazda oksurukte olmasa iyi ama çok oksuruyor cigerlerine inmesinden korkuyorum doktora goturduk cigerlere inmemis dedi. Prospan ve serum fizyolojik verdik bize