1anne1yavru sıcağa alışınca en ufak bi rüzgar Bile hasta eder benden söylemesi.Allah korusun ☺️ Kızımı hiç sakınmadım. 6 aylıkken Antalya sıcağına gittik sonra Antalya Konya gezdi kanguru ile kucağımızda. Bazen rüzgar aldı ama terlediği an üstünü değiştirdim ve terlemesin diye özen gösterdim. Maşallah diyeyim sadece 1 kez hasta oldu. O da benim çok ciddi bir ihmalimden oldu. İhmal de değil, cenazemiz vardı, çocuğum soğukta dışarda bekleyince hasta oldu. Onun dışında hiç hasta olmadı. Hafif serine de alışmaları lazım