LiYaRzuU Merve_1234 en son 1 yaş aşısında gittiğimiz daha gidemedik bende merak ediyorum bana boyu pek uzamadı gibi geliyor kilosu gayet iyi de 🤷♀️
Merve_1234 LiYaRzuU bizde en son 1 yaş aşısı oldugunda gittik şubat 20 sınde. Boy- kilo olarak iyiydi oğlumun uzun bir bebek Şuan kontrole virüsten dolayı gidemiyoruz 🤦♀️
CatBoy Deletedmom812 13 aylıkken Yani 1 ay önce 8.100 gr, 76 cm di 😕boy ortalamada kilo geriden geliyoruz biz