Bihterr sanırım şu sebepten : kitap içinde sürekli araştırmalardan bahsediyor ve kural gereği o araştırmayı yapanların isimleri de paylaşılıyor e hepsi de yabancı olunca o isimler okumak zor. Ben genelde böyle taolar okurken önüme yabancı isim çıkarsa isme odaklanmam. İsmi hatta okumadan geçerim diğer kelimeye. Çünkü isim değil o araştırmanın sonucu verdiği bilgi önemli. Böyle kitaplarda isime takılmamak gerek.