Bihterr Kızlar bu kitabı okuyan varmı bende yeni başladım yorumları okadar güzelki her anne baba anne adayı okuması gereken bir kitap 0 3 yas arası bebeklerin beyin gelişimi ile alakalı 💕❤️🌼
annediyebiri Bihterr okudum bende çok şey öğrendim o kitaptan. keşke önceden okusaydım anne olmadan önce okumayı isterdim.
Deletedmom276 Bihterr okuyorum şu an. Yarısına gelmek üzereyim henüz bitiremedim. Aynen çok yararlı bir kitap. Canlı yayına katıldığım zamanda tavsiye etmiştim, keşke her anne baba okusa. Güzel post olmuş. Üstte de kalsın 🙏🏻🙏🏻💙💙🧿🧿 📚💙🎈
ElifkonunAnnesi Bihterr ben de başladım o kitaba 30 40 sayfa okudum da eşim evdeyken vaktim olmuyor okuyamıyorum merak ediyorum gerçekten 😅
Arven10 Bihterr yeni sipariş verdim bekliyorum😊 Bu arada okumayı seven annelerimiz İstanbul Kitapçısı açıldı İstanbul Belediyesinin bir kuruluşu çok uygun fiyatlar tavsiye ederim
annediyebiri Bihterr özetlemek gerekirse çocukla daima iletişim kurmak. Bezini degistirirken bile konuşmak. Kitabın kapağında kavra konuş karşılıklı yap yazıyor. Çocugun neye odaklandığını hissedip konuşmak. Tv den gelen ses hicbir şeye yaramıyor çünkü Çocuk burda karşılık veremiyor ama insana karşılık veriyor. Bu üç kelimenin önemini çok vurgulamış 🌸
Bihterr Deletedmom276 tesekkür ederim aynen her anne baba faydalanmalı bende yeni başladım fırsat buldukça okuyorum
Aybars_43 bu kitap bi tek bana mı sıkıcı geldi acaba. Sürekli bilimsel araştırmalardan bahsediyo, ilk defa bi kitap bu kadar sıktı beni.
Minnoskos Aybars_43 yalnız değilsiniz babada çok sıkıcı geldi hepsini okumadım ama okuduklarımdanda bişey çıkaramadım
Bihterr Aybars_43 öylemi bendenyani başladım cok fazla isim var evet ama ana konu belli bakalım 40 sayfada falanım suan
Aybars_43 Minnoskos aynen aralarda az buçuk faydalı bilgiler var ama abartıldığı kadar değil bence. Adem güneşin kitapları ona bin basar. Şu an sırf bitirmek için zorla okuyorum😂
araskuzumm0918 Bihterr tamamen iletişim ana temalı ,özetle olmaz zaman buldukça okuyun herkes farklı birşey çıkarabilir,benim göremeğimi siz görebilirsiniz,sizin farkedemediğinizi ben 🙂okuyun lütfen
Aybars_43 Bihterr yazarı yabancı olduğu için sıkmış olabilir beni ama genel olarak beğenilen bi kitap.