Bu yöntemle uyku eğitimini tamamlayanınız var mı arkadaşlar ?? Uyku saatlerimi düzene koymuştuk şimdi de yatakta kendi uyuma evresine geçtik. Ama bugün benim facia gibiydi. Yorumları okuduğumda 20 dk da uyudu,3 kere yatır-kaldır uyguladım,40dk sürdü falan yazıyor genelde. Fakat bizim 2.5 saat. Yatağa koymaya yakın çıldırır gibi ağlıyor alıyorum 2 dk da sakinleşiyor. Ne ayak ne bacak ne kol ne kafa kaldı. Bu yönetemi uygulayanlar bi tecrubelerinizi dinlemek isterim