Bebeğim hiç yalnız zaman geçiremiyor 5 ay 3 günlük hep kucak istiyor ya da karşısında dans ederek oyalayabiliyorum biraz. Hiç bırakamıyorum. Oyun halısı felan hiç ilgisini çekmiyor anakucağı aldım joie koltuk oldu karşısında dans ediyorum oraya bağlayıp yoksa çok hareketli ☺️ Durmuyor atıyor kendini. Sizde durumlar nasıl.? Zaman geçirmeyi öğretebilen var mı?