EsraKerimm Merhaba arkadaşlar bugün bana İŞKUR kısa ödenek mesajı geldi ibanınıza para yatırdık yanlışsa eğer lütfen PTTden çekin diyor.e devletten baktım henüz bişey yok.eskiden iş için başvuru yapmıştım ne yapmam lazım bilen var Mı?
EsraKerimm mommier eşim işkurda kaydı olup işsizlik maaşı alacaklara gidiyor dedi ama sormak istedim bence bi araştırın hata olamaz diye düşünüyorum
mommier EsraKerimm kontrol ettim ödemeye dair bişey yok edevletten baktım.işkura kayıtlı ibanım yoktu zaten