benbirogretmenanne Merhaba sevgili anneler ☺ İlk adım ayakkabısı almak istiyorum ama acaba tavsiye edebileceğiniz marka, özellik vs var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim, hayırlı ramazanlar ☺🌹
Deletedmom318 benbirogretmenanne Vicco alacaksanız kalıpları biraz büyük. Adidas ve nike ise kalıp. Ama Nike adidasa göre biraz daha yumuşak 🌼
Pinkbery benbirogretmenanne kac aylık bebegnz bilmiyorum ama ben ilk yürümeye başladığında lcw nın yumusak ayakkabılarını giydirmiştim evde. Sonrada burdaki arkadaslar tavsiye etti Nike aldım cok memnun kaldım. Yumusaktı gercekten. Adidas almıştım onda rahat yürüyemedi
Deletedmom278 benbirogretmenanne Flodan nike aldım. Alırken biraz yumuşak ve parmak ucu biraz boşluk olmalı.
Smyetugra Asafmakosen intagramdan bakabilirsiniz asafbebe internet siteleride var güzel ayakkabıları 😌
GUBILIK Smyetugra yurumeye daha yeni baslamisti. O da ellerinden tutup. Alali 1 ay olmustu disarda 3-4 kez giymistir. ben arkadaslarima da onermistim bayadir takip ediyordum cunku. yazdim kendilerine. Ayagin dil kisminda vs yirtilmalar vardi. acikca yazdim neden boyle diye. Gercek deri urun demislerdi. Cok kullanimdan olabilir dediler ama kullanmadik. 1 aylik ayakkabiya birsey yapamayiz dediler. gercek deriyse nasil hemen deforme oldu anlamadim. Derimod ayakkabimi senelerce kullandim ben birsey olmadi. sonra tiksindim markadan keza kafamda alacaklarimin listesi vardi bile. Arkadaslarla kapmanya bekliyorduk. sonra Vicco aldim. O kadar cok kullandik ki hala tas gibi duruyor ayakkabi. Yaz icin de oradan alacagim.
Pinkbery benbirogretmenanne Allah bağışlasın 🌺. Ayakkabı icin erken yürümeye başlamadan bence giydirmeyin. Ayagında aksesuar olsun derseniz yumuşak bebek ayakkabıları oluyor ya onlaır tercih edin🙂 bende öyle yaptım.
Smyetugra GUBILIK hadi ya bende takip ediyorum bayadır kullananlar mennun görünüyorlardı bende alacaktım hatta bnmkide yeni yürümeye başladı ucuzda degil öyle fiyatları 😬😬
GUBILIK Smyetugra yani baskasinda yasanmismidir bilemem. Memnun olan da vardir. Bir arkadasim memnun. Ben paramin karsiligini alamadim.
sedaykn benbirogretmenanne Vicco aldık ve çevremdeki herkes doktorumuz dahil tavsiye etti. Çok fazla paralar vermenize gerek yok bence çünkü çok kısa süre giyecek bütün ihtimal
Ozgecinar benbirogretmenanne kesinlikle vicco. İlk ayakkabımız adidastı daha sonra vicco aldık ve daha çok memnun kaldık