Kızlar doğum yapalı 47 gün oldu sezaryanla yaptım doğumdan sonra lavaboya çıkamadım 47 gündür son günler de kabız oldum çok kötüyüm makatta zotlanmaktan yara çıktı afedersiniz kanıyor artık ne zaman geçer bu kabızlık ve geçmesi için ne yapmam lazım var mı bu durumu yaşayan 😔😔