Zk95 4 buçuk aylık Bi kızım var eskiden kendi kendine uyurdu 2 ay aşısını olduğumuz gün annemlere gittik kalmaya 2 3 günlüğüne ve aşı huysuzluğu ateş bide küçük kardeşimin sesinden uyuyamadığımız için ayakta sallamak zorunda kaldım tabi dönüncede bu mecburen böyle devam etti. 4 aya girerken ayktada uyumamaya başladı 4 5 saat uyutmaya çalıştığım oldu mecbur kalıp çarşafta salladık ve bu sefer ona alıştı🙄 şimdi gündüz hamak gece çarşaf olarak gidiyoruz. Bu gün çok denedim yatır kaldır olarak ama hep ağladı en son pes edip çarşafta uyuttuk gene. Nasıl bunu unutturabilirm bana yardımcı olurmusunuz. Bu arada atak mıdır artık bilmiyorum dün 12 de kalktı zor uyuttum bazen 3 te 4 te kalkıyo uymuyo kafayı yicem 🤯
Berilbebegim Zk95 selamlar kararlı olun asla pes etmeyın ınanın 3 günde unutur carsafta sallamak cok yorucu tek basına kaldığınızda yapamazsınız. Uyku saatlernde aglma krızlerıne gırer. Öncelık uyku saatlerı ıcın duzen olusturun her aksam aynı saatte aksam uykusu daha sonra kucakta ya da besıgınde sallanma olarak deneyebılırsınız. ben en son besıgınde sallamaya alıstırdım ve daha sonra bunu azalttım bazen uyku saatlerı yaklasımca besıgıne koydum sınyalı alınca baktım alıscak bıraktık sallamayı
Berilbebegim Berilbebegim cok sukur artık aksam 8 de koyarım yatagına kendı kendıme uyuyabılıyor. Arada tabıkı uyanır kucagma alıp gerı yatagına bırakıyorım
Zk95 Berilbebegim evet gerçekten çok yorucu küçük olmasına rağmen bileklerim kopuyo. Akşam uyku saatimiz düzenli aslında 8 buçuk 9 gibi geçiyoruz hemen uyuyo aslında. Ama sallayınca tabi. Ne bilym her yatırışımda ağlayınca pes ettim işte ama
Sum87 Ya biz avm ortasında , çarşıda battaniyesine koyup sallıyorduk 🤦🏼♀️çok zor oluyor gerçekten yavas yavas bıraktırmaya çalışın ve uyku eğitimi vermeyi düşünüyorsanız kararlı olmanız çok önemli 🌸 deneme yanılmayla olucak iş değil 🤷🏼♀️
Sum87 Zk95 çarşafta sallanmaya alışmadı beşiğinde sallanarak uyuyordu ve artık yat kalk salla çok yoruldum artık yeter dedim ve 1 aya yakındır uyku eğitiminizdeyiz tabi şuan 11 aylık 🌸 iyi gidiyor çok şükür basta zorlandık ama şuan rahatız keske diyorum daha erken verseymişim