Hanımlar merhaba 3 4 gündür çok canım sıkılıyor.
7ay 24 günlük bir kızım var farkettikki sağ ayağını hep dışa doğru basıyor.
Doktor kontrolümüze daha var o yüzden burda sizlere danışmak istedim.
Nasıl düzelir acaba. Ne yapmam gerekir bilen biri varmı? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim 🙏