6 ay dolduğunda olmuştum bende. Adetin sezeryan ve normal doğum ile pek alakalı olmadığını söylemişti doktorum.
2 ay düzenli oldum bu ay daha bekliyorum 🥀 hem düzensizlik hem adet olamama olabiliyor. Ara kanama, kahverengi akıntı ve leke gelebiliyor.
Bir buçuk seneye kadar adet olamama durumu da normalmiş 🦋