sevgi91 Normal midir osmolok diye kabızlık önleyici bir ilaç kullanıyorum acaba o mu yapıyor sürekli istemsiz gaz çıkarıyorum
Zk95 sevgi91 1 buçuk 2 ay bende de olmuştu. Hatta benim doğumum çok zor geçtiği için heralde afedersiniz 2 kez büyük tuvaletimi ara arada küçük tuvaletimi bile kaçırdım ama onlar 15 20 günde geçti
History_teacher sevgi91 çok fazla kaşıntım yoktu..geçmesi de biraz sürüyor şöyle 3 ay falan bu arada.normal doğum olunca bence kaslar gevsiyor ve toparlanması biraz sürüyor