Selam kızlar benim vatsapim yok ama eşimin ve arkadaşlarımin telefonundan numarama ayıt vatsap çıkıyor son görülmese var ama ben değilim geri vatsap açıp girmeye çalışyorum ama benim numarama yasaklandignu soyluyor açamıyorum o vatsapa nasi girebilirim