Fatosyyn ben sma kullandim memenunum da ama smilac sekersiz daha iyidir ama sma daha az gaz yapar diye oneririlir, ikisinin de kucuk boyunu alarak bebeginize uygun olani test edebilirsiniz.. diger markalar onermem bir klinik arastirma sirketi calisani olarak..
ek olarak benimde ilk gunler gram gelmiyordu. Ne kadar buyuk bir uzuntudur bu durum.. ama yanlismismiss
simdi eger Yoksa Sagma makinesi temin etmelisin, her gun saat basi 5-10dk her memeyi sagarak uyarmalisin.. vaktin varsa 2-3saatte 20ser dk sag.. mutlaka gelecek, sut yoktur diye birsey asla yok.. psikolojinden bunu yok etmelisin ama az ama cok illaki gelecek en onemli sey stresinden arin.. bebegine asla biberon ve emzik kullanma.. mamayi enjektor ile ona ver ki sutun gelmeye basladiginda meme reddi yasama.. bebegini goguslerin bos da olsa emzirmeye al ve bebeginin emme refliksine guven.. ve goreceksin hemen birkac hine sutun gelecek buna da inan baska hicbirsey dusunme, olur mu?