Talhaz Merhaba anneler pazar günü sütümü sağmıştım buz dolabında duruyor oruç tuttum sütüm azalırsa verecektim ama gerek kalmadı o sütü şuan buzluğa atsam olur mu yoksa 3. Gün süresi dönüş boZulmuş mudur ?
Tuba Talhaz Saat kaçta sağmıştınız? Normalde buzdolabında ömrü 3 gündür. Bende mesela akşam sağdıysam sütü 3üncü günü hala içmediyse akşam olmadan buzluğa atıyordum sorun yaşamadım🙏🏽
TwinsmomDA Talhaz ben 48 saat diye biliyorum bebeklerim kuvezde ordaki hemşireler öyle yapiyolar bizide uyarmışlardı
kardelen00 Talhaz sutun 3lu kurali diyor benim doktorum buna :) oda sicakliginda 3 saat , buzdolabinda 3 gun , buzlukta 3 ay. pazar sabahi sagmissiniz daha 3 gun olmamis yarin sabah 3.gunu oluyor. ama riske atmaya deger mi bilemedim.
Papatyaseverr TwinsmomDA bizim hemşire 3 saat dısarda 3 gün buzdolabında 3 ay derin dondurucuda saklayabilirsin demişti hep öyle duydum okudum ben hiç 2 gün diye duymadım
Tuba Talhaz o zaman bozulmuştur 😐 eğer başka türlü değerlendirmek isterseniz banyosuna dökmenizi tavsiye ederim, en azından vücudunu besler😊
Papatyaseverr Talhaz canım 3 saat dısarda 3 gün buzdolabında 3 ay derin dondurucuda durur diye biliyorum ben aşağı atılır mı artık bilemicem 3 güne gelmişsin keşke derin dondurucuya atsaydın lazım olursa hemen çözdürürdün
TwinsmomDA Papatyaseverr 4 saat dışarda, 24 saat buzdolabı 3 ay dondurucu bu şekilde dediler bize. Ve 4 saatlik süt hazırlıyorlardı ilk zamanlar kuvez içinde ısıtmak icin