İyi akşamlar herkese. Bebeğim iki aylık doğduğu günden beri iki memeyi de eşit emzirdim buna çok dikkat ettim. Fakat üç gündür sağ göğsümde çok fazla süt birikiyor sağmama rağmen yeniden birikiyor sol mememin sütü normal. Başına gelen var mı acaba? Bunun bir çözümü var mı? Özellikle gece uzun süre uyuduğumda sabah çok ağrıyla sağıyorum. Bilen, başına gelen, çözüm bulan varsa yazarsa çok sevinirim.