Deletedmom310
Bende başta manuel almıştım ve beni çok yorduydu sürekli pompalama işlemi. Bende arada sıra kullanırım diye aldıydım. Sonra onu sattım elektrikli aldım ve elektrikli kendi kendine sağarken ben oğlumla ilgileniyordum ve çok daha fazla süt çıkarıyordu🥰 hemen stoklamaya başlamıştım acil durumlarda bulunsun diye, baya işimi gördüydü🙏🏽