Nejlakkk benimdr kızım su an 50 günlük genelde 3 saatte kalkar kendi acıkınca . Artık uyandırmıyorum ben pek .uykudayken vericeksen ayaklarını gıdıkla biraz uykusu dagılmıs olsun öyle emer belki. Ben geceleri o mıkırdanıyo elimle bakıyorum aranıyosa öyle emziriyorum artık yoksa 2 saatte bir kaldırmıyorum 40tan beridir neredeyse. Zaten 3 saati gecmiyo kendi kalkıyo
huysuzlanmasıda normaldir ama arada olue artık buyuyolar kendilerini belli edicekler, atak dönemleri oluyomus belki öyledir belkide gaz sorunu oluyodur