Muhtemelen ilk bebek dun baska bugun baska hayat var cok normal yasadiklariniz. Elbetteki gececek bebek size siz bebege alisacaksiniz. Esinizden ayrilmayin,destek isteyin. Bunaldikcs bizlerle konusun hatta ben kendi adima diyim ne zaman isterseniz ozel mesaj atabilirsiniz. Atlatacaksiniz emin olun,sonra siz burdan diger kendini caresiz hisseden annelere bik bik yorum yapar hale geleceksiniz :)) merak etmeyin