Merhaba ,
Hipp combiotic bebek maması kullanan var mı? Teneke kutuda üstü plastik kapaklı. Ben açtıktan sonra plastik kapağı yıkamıyorum direk kapatıp öyle kullanıyorum. Bebeğim 9 aylık 2 numara mamayı kullanıyoruz. Geçen gün plastik kapağın arkasında siyah noktacıklar farkettim baya ufak toz gibiler. Sonra evdeki diğer kutuyada baktım onda da vardı. Genel olarak hepsinin kapağında var galiba. Sizler kapağı kullanmadan önce yıkıyor musunuz?