Ayaz_alaz biz de yaşadık 4-5 aylıktı. Kaka tahlili yaptırdık herhangi bir sorun çıkmadı, mandalina yemiştim ondan kaynaklanmış olabileceğini söyledi doktor. Salı günü yedim Çarşamba gece kakasında mukus vardı, ertesi gün kan vardı. Tabi bu arada ben mandalina yemeye devam ediyorum. Cumartesi de kan vardı, akşam kara kara düşünürken mandalina poşeti ile göz göze geldik o anda jeton düştü. Farkettiğim andan sonra yemedim ve pztsi sabahı doktora gittik, doktora gidene kadar kanlı kaka yaptı. Herhangi bir huzursuzluğu olmadığı için acile götürmedik (bizim burada iki hastane var özel ve devlet; kendi doktorumuz özel hastanede olduğu için haftasonları sgk geçmediğinden gitmedik, şimdi çıkar üç beş akıllı neden beklediniz nasıl gitmezsiniz der) doktora gittiğimiz zaman verdiğimiz kaka tahlilinde kan yoktu.
Özetle; yediğiniz farklı bir şey olduysa alerjik olmuş olabilir. Bize alerji yapanlar: ıspanak yer fıstığı Antep fıstığı mandalina portakal kivi çilek, (anne sütünden geçtiği için hepsi alerji yaptı) sizde de son bir kaç günde ne yemiş olduğunuza bi göz atın derim. Mukus olduğu için alerjiden şüpheleniliyor genelde. İçiniz rahat olsun, bebeğinizi hastaneye götürmek zorunda değilsiniz, kaka yapar yapmaz bi kaba koyun (steril bir kap temiz bi kap olması gerekiyor)45 dakika içinde de hastaneye götürebilirsiniz yada ulaştırılmasını sağlarsınız tahlil için. En azından içiniz rahat eder 🙏🏻Çok geçmiş olsun.