Yesidil canım bizde o şekilde uykuya geçiş esnasında kullanıyoruz yani bizim ki o şekilde tuttu hala bazen inat yapıp uykusu olduğu halde atıp atıp geri ağlıyor emzik için ama uykuya dalışta çok yardımcı zaten uyuyunca o atar ağzından ve acıktığınıda anlar sen hiç merak etme sonuçta emdiğinde ağzına süt gelmiyor onlar bizden akıllı bıdıklar acıkınca mızmızlanır yada nasıl tepki veriyorsa sen anlarsın, zaten 1 aylık demişsin ben o zamanlar her saat emzirirdim yada 1.5 saatte bir☺️