Yesidil hiç emzik vermedim, ilk üç ay yapışık yaşadık ya memedeydi ya kucağımda ya da slingde kucağımdaydı. Doğumdan sonraki üç ay için dördüncü trimester diyorlar. Ana rahminden yeni doğan bebeklerin hepsi annelerinden ayrılmak istemez, sizin kokunuz sesiniz sıcaklığınızı ister arar. Emzik tokluk hormonu salgılatır ve meme reddine sebep olur. Zaten kırkınız çıkana kadar gece de emzirmeniz gerekir doktorunuz da söylemiştir. Bir süre gece de en fazla üç saatte bir emmek için uyanır sonra bu uyanma sayıları düşer. Anneliğiniz hayırlı olsun güle güle sağlıkla keyifle büyüsün miniğiniz. Aklınıza takılan ne olursa olsun hiç çekinmeden özelden de sorabilirsiniz 🙏🏻💙🦋🧿