Elda ben kendim yaptım 14 gün sonra 2. dozunuda yapıcam ben hemşiremizi arayıp sordum kendin yapabılırsın ağızdan verceksin dedi diğer aşılar gibi ateş falan yapmadı çok şükğr gece uykusundayken verdim kusmasın diye kusarsa olmuyor çünkü korkmayın bir sıkıntı olmuyor kendiniz yapın sağlık ocakları daha kötü bence