Kizlar bebegim soğuk kaptı ateşi çıkıyor ağlıyor sutumu içmiyor mana veriyorum..balgam gibi tıkalı aglio hep 2aylik mama verdiğimde çok halsiz hep uyumak istiyor evim sobalı bebek olduğu için yakıyorum…icince direk uyumak istiyor nasıl giyindirmem lazım kizlar akıl verin bisey olacak die korkuyorum yavaş yavaş nefes alio küçücük bebek dayanirmi