Kızlar basım dünden beri ağrıyor göğsümde çok aciyo mastit oldu sanırım , emziremiyom, ama markete de gtmsdim virusde kapmış olabilirim başımı kaldıramıyorum,eşimde askeri personel yollamiyolar eve,kızımla bir başımayim çok agliyo ağladıkça basım çok kotu oluyor😢napicam bilmiyorum ateş gibiyim usuyorum hiç bişey yiyemiyorm içemiyorum şuan🥺 ağrıdan napcagimi şaşırdım