43 günlük bebeğim uyuduğunda problem yok fakat uyanıkken çok fena çatlarcasına ağlıyor susturmak için elimden geleni yapıyorum fakat belirli bir müddet yarım saat 40 dakika belirli aralıklarla ağlayıp kendi kendine susuyor. Yani memede de ağlıyor mama da da aç desem değil gazını sürekli çikariyorum vs neden olabilir ki