Cinyurmirayveannesi33 👶Bebeğim 3.ay 4 günlük yani 4. Aya girdik çok şükür. Anne sütüyle besleniyor. Ben 6. Ayı beklemeyip damak tadı oluşturmak istiyorum. Sizce erken mi? Erken değilse nelerle başlayabilirim? Bu arada ilk bebeğim ve yorumlarınızı bekliyorum😊💝 Şimdiden teşekkürler 🤗🤩