Bu laftan bıktım gerçekten varmı böyle bişey soguk yeme sütün üşür bebeğe geçer ,sen kendini üşüttün yelek giymedin bebeğin o yüzden gazı var ,ayağına çorap giy sütünü üşütürsün ;ya varmı gerçekten 4 çocuk annesiyim ikinci evliliğimi yaptım ilk iki çocuğum da hiç duymadın ama ikinci kayınvalidem den ve çok bilmiş kaynımdan duyuyorum sürekli varmı böyle bir şey gerçekte