Kızlar doğum yapalı 6 gün oldu 3. Günde sütüm gelmeye başladı.şu an çok az sütüm geliyor pompa aldım elle sağmayı denedim ama yine de sertleşiyor ve çok ağrıyor her sağımdan sonra tekrar sertleşiyor napacağım nasıl açacağım bu kanalları?sütümü nasıl arttırabilirim?