Bebeğimde gelişme geriliği vardı 37+1 de doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklıydı2500 kilo Doğdu emme refleksi iyiydi eve geldik 3. Gün gece birden huzursuzlukmuşsun başladı mamayı almadı emzirmeye çalıştım şekeri düşmesin diye şekerli su yaptık hiç birini almadı gitgide halsizleşmeye başladı gazı vardı bende yorulduğunu düşündüm hep. sabaha karşı rengi soldu soluk alışverişi azaldı hiç tepki yoktu hemen acile gittik doktor yatış verdi oksijen seviyesi düşmüş soluk alışverişi bayağı kötüydü şekeri düşmüştü yatış verildi.yoğun bakımda da kısa bi nöbet geçirmiş .şimdi yoğun bakımda ne olduğunu bi türlü anlayamadılar her gün farklı şeyler söyleniyor.bebekte hiç acı duygusu yok ağlama hareket yok emme refleksi yok.başına böyle şeyler gelen var mı? Lütfen akıl verin kendimi öldürecem artık dayanamıyorum nefes alamıyorum durduk yere çok iyi bi bebek birden böyle oldu