Balkizinannesi18 Pazar günü tam 4 aylık oluyo kızım. Geçen ay ölçümlere gidemedik korona yüzünden. Bana bu ay çok az almış gibi geldi. Normalde her ay 1kilo alırdı kaçıncı aya kadar böyle devam etcek ve sizlerin bebişlerin 4 aylık kilo ve boyu nedir acaba
Aysgllylcn Balkizinannesi18 her bebeğin gelişimi farklıdır canım o yüzden kıyaslama aklın takılmasın doktorunuz problem görmüyosa uygundur sağlıkla büyüsün yavrucak☺️
AtaTrkmn Balkizinannesi18 ilk 6 ay en az 1 kg aldı doktorumuz 6aydan sonra artık yavaşlar alması demişti
Sahreyldrm Balkizinannesi18 normalde benim kızım da çok kilo alan bı bebekti 4. Ay kontrolünde 600 gram falan almıştı ama 5. Ayda 1100 gram aldı değişebiliyor canım bu aralar hiç kilo falan sorma boşver hemşire doktor bişey demediyse sıkıntı yok demektir 😊