Ayazgizem2019 yani ben gidiyorum önlemlerimi alıp bebeğimi de götürüyorum 2 gün önce 2.ay kontrolüne götürdüm mesela, yani imkanınız varsa ya siz ya da eşiniz doktorunuza giderseniz zaten alerjisi varsa özel mama kullanıldığı için rapor çıkarıyorlar çünkü bizim mamamızda 180tl idi. Doktorunuzla konuşun Yardımcı olur mutlaka