Senem-15 oyy maşallah Rabbim sana bağışlasın kuzum ben yaklaşık 1,5 aydır gidemiyorum normalde dokuz eylülün takiplisi hastasıyım koronadab dolayı başka bı hastaneye geçtim ama memnun kalmadım dokuz eylülle konuştum gidebilicegimi sorun olmicagi söylendi 40+1 ve bebeğim doğmak istemiyo ve bende en geç 41 kadar beklemek istiyorum dokuz Eylül acaba kaçıncı haftaya kadar bekletiyo 🤦devlet hastaneleri 42,bazen 43Kadar bekletiyolar risk oluşuyor cuma gidicem ama belki bilgisi olan vardır diye yazmak istedim ona göre hazırlıklı mi gideyim diye