tnslmrve Hanımlar merhaba. 8 bucuk aylık kızımın göğüslerinde sislik var. Yani küçük ele gelen sis ve sert. Başına gelen varmi ? Doktor randevumuz 22 sinde. Aklima takildi baya
Bademmmmmm tnslmrve merhaba yazali çok olmuş ama ne oldu geçti mi kızınız in göğüsleri neden olmuş benim kızımda da var da
edep_ya_hu_edep tnslmrve Normal şişlik olması göğüslerine süt dolduğunu söylemişti annem bana banyo yaptırırken yavaş yavaş göğüslerini her banyoda ovala demişti bende hep öyle yapıyorum.
Bademmmmmm tnslmrve yazdığınız için teşekkür ederim kaç yaşında gecti benim ki 10 aylık şuan ama 3. 5 aydır duruyor sebebi neymiş peki ve sadece anne sütü alıyor
Haffuse edep_ya_hu_edep doktorlar ovalamayi da sıkmayi da asla önemiyorlar… kendi halinde birakilmasi lazimmis…
tnslmrve Bademmmmmm genelde anne sütü alan bebeklerde daha cok oldugunu solemisti doktor. Tam zamanini hatırlamıyorum kizim suan 2 bucuk yaşında
tnslmrve Elifsmotherr hayır. Normal çocuk doktoruna gitmiştik. Surekli olarak goturdugumuz doktorumuza rutin aylik kontrol sirasinda sormustum
tnslmrve Elifsmotherr hatirlamiyorum. Ama zamanla gecti buyudukce. Suan dumduz gayet. Suan 2.5 yaşında