Merhaba kızlar bebeğim 14 aylık emekliyor yürümüyor. Ayak bileklerini yani ayaklarını çeviriyor gibi oynatıyor ayak parmaklarını içe topluyor bi ayağı da bastırdığım zaman sanki içe basıyor bu dönemde hastanelere götüremedim var mı başına gelen acaba ? Bu nedenlerden yürümesi geçiliyor olabilir mi ?