Biz bugün 8ay 23 günlüğüz ama anlamlı hiçbir kelimesi yok maalesef, yere yatırdığımda da sadece tek tur yüz üstü dönüyor ve öyle kalıyor. Dişlerimizden de hiç çıkan yok. Bizim biraz sağlık sorunlarımız oldu, sanırım kullandığı ilaçlar gelişim geriliğine sebep oldu diye düşünmeye başladım. Şu virüs olayı bitince bi profesöre muayene ettirmek istiyorum, belki desteklenmesi gereken bir durum vardır geç kalmak istemiyorum. Bizim gibi olan var mı?