Kızlar bebeğim doğumdan sonra 12 gün kuvezde kaldı anne sütünü orda biberonla vermişler bebeğim eve geldiğinden beri emmiyor veriyorum memeyi alıyor 1-2 çekip bırakıyor sürekli aynı şeyi yapıyor düzgün tutup dakikalarca emdigini görmedim. Sarılık riski de olduğundan sağıp ac kalmasın diye bende biberonla veriyorum ama memeyi de deniyorum tutup bırakıyor ne yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var