bossbabysmom Şöyle bi cıkıp hava alalim dedik hava cok güzel aylar sonra ilk defa bebek arabsna koyunca ağlıyor kucağma almca susuyor evde hep kucak istiyor da bebek arabasnı da istemeyecği aklma gelmemişti 🙄 bebegi böyle olam var mı?
Asel-nazli2019 bossbabysmom benim kızımda öyle valla bende ne yapacağımı bilmiyorum ben de bekliyim burda :((
Saripapatyaannesi34 bossbabysmom ne kadarlık canım bebeğin? Benim kızımda başlarda öyleydi ama anlamaya başlayınca yani 9 10 aylıkken durmaya başladı şuan 1 yaşında olcak oto koltuğu ve arabada duruyor seviyor
bossbabysmom Sevgi1 ben türkiyede yaşamıyorum yasadğm ulkede virus var ama yaşadğm şehirde daha vaka görülmedi 😊
Birkoalaanasi Bir çıkıp hava alalım diyebilecek bir dönemde olduğumuzu düşünmüyorum. Bir çıkıp balkonda hava alıyorum, camı açıyorum 🧘🏻♀️
bossbabysmom Birkoalaanasi türkiyede yaşamıyorum.. yaşadğm şehirde vaka yok henüz ona ragmen 2 ay hic cıkmadk :))
bossbabysmom Asel-nazli2019 kanguru mu kullansam diye duşunyrm onmz yaz ama ağrlaşnca o da zorlaşacak
Saripapatyaannesi34 bossbabysmom denemekte fayda var benim kizim ikisinde de durmazdi simdi duruyor hepsinde anlamaya basladiginda durur merak etme
zeytinlikek bossbabysmom valla çözemedim 5 dk sonra zırzır ağlıyor kanguru alacaktım ama çabuk büyüyorlar ne kadar kullanıcam ki almadım
Hazal89 bossbabysmom yüzü bana dönük şekilde yavaş yavaş alıştırdım biraz daha denesen belki alışır kanguruda belin çürür ☹️
Asel-nazli2019 bossbabysmom benim ki 1 yaşında malesef kanguru da kulanamam cnm:( dediğin gibi ağırlaştıklari için oda kullanılmaz :((
bossbabysmom zeytinlikek bende onu düşünüyorum 4 aylk oldu nekadar kullanablrm alsam mı pahallilar da.. yemek masası alrm o parayla 😀
zeytinlikek Su_misali iki yaşına kadar kucakta taşıma fikri hiç sıcak gelmedi bana birde ona alışır diye korktum😃
Su_misali zeytinlikek sık sık kullanılmaz zaten insan mahvolur 😂 markete gittiğin zaman yada yakın bi yere gittin zaman bizim kayınvalidenin evi bize yakın araba çıkartmıyorum onun yerine kangurumu takarım giderim 😁