Ozsah kimyon ve rezene çayını denedim yavrum ama ilk gün fayda ediyor sonraki günler rahatlatmıyor damlalarda öyle sebebini hala anlamış değilim şimdi sap simlex aldım dün onu deniyorum ama oda fayda etmiyor çocuk hala gaz yapıcam diye mos mor oluyor ve geceleri asla uuyumuyır tek geceyle kalsa gündüz de uyumuyor çocuğum uyumayı unuttu resmen sancıdan😰