Esrac Benimde 4 aylıkken başladı 6 aylığız avuç avuç dökülüyor kuaföre gidemeyince eşim kesti uçlarından birazcık iyi oldu.saclarimi taramak istemiyorum bile artık surekli bağlıyorum
Dyg-egemen Ebrugurkuzey gyno ferro sanol kullandım ben doğumdan sonra doktorum altı ay kullan dedi. Geçen ayda tahlil yaptırdım kanım 13 çıktı bıraktım ama kabızlık falan yapmadı hiçbir sorun yaşamadım ben.
dvran22 Ebrugurkuzey ben kan ilacı kullanıyorum kabızlığın aksin gayet normal akışında ilerliyor Ama ben dediginiz ilaçları değil de gyne ile başlayan bi kan ilacı var onu kullanıyorum 1 haftadır