Kızlar bebeğim 4 aylık, Demir ilacına ne zaman başlanıyor acaba ? Kendi doktorumuza gidemedik virüsten dolayı. Aşı için gittiğimizde ebe bu ay başlamanız lazım dedi ama sonra unuttu damlayı vermeyi.. sanırım sağlık ocağının verdiği pek tavsiye edilmiyor. Bide zaten aşırı gazlı ve kolik bebeğim, hepsi mi gaz yapıyor Demir ilaçlarının?Doktorumuza da ulaşamadık, sizlere sorayım dedim 🙂