Aycaa Kızlar ocean 600 kullanıyorum. Bebegım ıkı aylık. Bunun 400 olanı varms eczacı 600 luk verms eşime. Gunde bır fıs seklınde yapıyorum. olur mu bılen var mı .
aybukemom Aycaa farketmiyorkü 400 olan 400 fıs var içinde 600 olanda da 600 sadece miktarı farklı . Doz aynı bir fıs veya üç damla
zuzula Aycaa ben farklı diye biliyorum canım biz 400 lük kullanıyoruz.Eczacı da 2-3 yaş üstüne 600 lük veriyoruz demişti
emine_seker Tabi ki aynı şey değil. Yüksek gelebilir 400lük kullanmanız gerekiyor. Dozaj olarak lk 1 yıl günde 400ıu alması gerekiyor. aybukemom 400 ve 600 olan dozajı canım yanlışın var.
aybukemom emine_seker hadi ya ben reçete de öyle okudum sanki 400 fıs diye yanlış hatırladım herhalde teşekkür ederim düzelttiğiniz için
fanatikfenerli 4.5 aylıgız daha dün aldım eczacının elinde 600 vardı bu bebeklere olmaz 400 alman gerekiyor dedi..
Glstnt Aycaa ben de 600lük kullanıyorum eğer olmuyorsa ben de değiştiriyim. İnşallah zararı olmamıştır bebişlerimizi.
Tatliskooo Aycaa günlük ihtiyaç 400 IU. Coledan yazmıştı doktorumuz 1 damla şeklinde reçeteli oluyor onun da bir damlası 600 e denk geliyor. Bi sorun olsa onu da vermezdi doktor die düşünüyorum