merhabalar güzel anneler, salgın süresince eşimle anlaşıp annemlerde kalmaya karar verdik, eve hastane ya da sağlık ocağında kontrollerimiz olduğunda gidiyorum, evim hem hastane hem de kayıtlı olduğumuz sağlık ocağına yakın diye. o zamanda babam araba ile götürüp getiriyor, dışarı ile temasımız olmuyor.
soruma geçecek olursam, salgın dönemi boyunca diyabet gibi kronik hastalıkların ilaçları eczaneden direkt, yazdırmaya gerek duymadan, alınabileceği söylenmişti ama gidip alanınız oldu mu, bir sıkıntı yaşanıyor mu? eve git gel yapmak istemiyorum bunun için, bilgisi olan varsa paylaşırsa çok mutlu olurum, teşekkür ederim şimdiden ☺️