Merhaba arkadaşlar kızım 13aylık yaklaşık iki haftadır ne yedirsem ağzında bekletiyor iki üç kaşık güzel yiyor sonrası yok o kadar özenip onun için çok güzel yemekler pişiriyorum ama en severek yediği yemeklerin bile sonu gelmeden ağzında tutmaya başlıyor bekliyorum ama saatlerce almasam yine tutacak böyle sorun yaşayan var mı içinizde ne yapabilirim psikolojisini de etkilemek istemiyorum travma oluşmasın bu süreci nasıl atlatabilirim