ilknurcelik Bebeğim 6,5 aylık 2 saatte bir 120 cc anne sütü yada mama içiyor. Kaşık maması verince 3 saat hiç birşey yemek istemiyor. Ek gıda hala tadımlık durumunda çünkü dozu az arttırsam o gece yok hep ağlama 😔